Tüm ekip üyelerimizin ihtiyaçlarını dikkate alıyor; kişisel ve profesyonel gelişimlerini destekliyoruz.
- Yerel çevreyi destekliyor, topluma saygılı davranıyoruz.
- Satın almada doğal ve yerel gıda ürünlerini tercih etmeye gayret ediyoruz.
- Down sendromlu gençlerimize iş imkanı sağlıyoruz.
- Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu’na yaptırılmış olan konferans salonu ve otelcilik uygulama alanında her yıl birçok öğrencinin eğitim alması sağlanmaktadır.
- Caretta-Carettaların korunmasına destek projeleri yürütülmektedir.
- Kum zambaklarının korunmasına destek projeleri yürütülmektedir.
- Belek şehir merkezinde bulunan boş alanların ağaçlandırılması konusunda çalışmalar yapılmaktadır.
- Tesisimizin belirli alanlarında kedi evleri bulunmakta ve bakımları, aşıları yapılmaktadır.
- Artan yemek ve ekmekler israf edilmeyerek hayvanların beslenmesine destek sağlanmaktadır.
- Misafirler adına ‘’Gloria Hatıra Ormanında’’ ağaçlar yetiştirilmektedir.
- Tesiste hasar görmüş bitkiler ‘’Gloria Bitki Hastanesinde’’ iyileştirilerek tekrar kullanılmaktadır.
- Orman yangını riskine karşı, bünyesinde tam donanımlı itfaiye aracımız bulunmaktadır. Gereken hallerde tüm bölgeye destek olmaktadır.
Misafirlerimizle İletişimimiz
Gloria Hotels & Resorts bünyesinde sunulan hizmetler “Misafir Odaklılık” prensibine dayanır. Sürekli iyileştirme kapsamında, misafirlerin beklentilerini aşmak adına, sunduğumuz hizmetlerin kalitesi hakkında misafirlerimizden geri bildirim alabilmek için misafir anket formları kullanılmaktadır.
- Yenilikçi değerler yaratan uygulamalarımızla şikayetleri değil memnuniyeti yönetmeye odaklıyız. Misafir şikayetlerinin yönetimi hizmet sektöründe üretim ve tüketimin eş zamanlı gerçekleşmesi nedeniyle hataların oluşması kaçınılmazdır. Ancak hizmet hatalarının başarılı bir şekilde telafi edilmesi; şikayetlerin varlığından haberdar olunması, bu şikayetlerin yönetimi ile ilgili hızlı çözüm üreten ve adalet olgusuna dayalı süreçlerin oluşturulması, çalışan ve misafirlerimizin bu süreçlerle ilgili bilgilendirilmesi ve bu süreçlerin etkin bir şekilde uygulanmasıyla mümkün olacaktır.
- Misafirlerimiz otelde kalış süresince ya da otelden ayrıldıktan sonra şikayetlerini bildirebilirler. Bildirilen tüm şikayetler, CRM departmanımıza iletilir ve misafirin şikayetine en kısa sürede çözüm getirilir.
Paydaşlarımızla İletişimimiz
Gloria Hotels & Resorts olarak birlikte büyümeye ve gelişmeye inanıyoruz, bu inancı tüm iş ortaklarımızın ve paydaşlarımızın benimsemelerini teşvik ediyor ve iş birliklerimizi geliştiriyoruz.
Çalışanlarımız
Birebir görüşmeler ve grup toplantıları, eğitim ve çalıştaylar, performans değerlendirme ve kariyer geliştirme toplantıları, faaliyet raporları ve anketler
Misafirlerimiz
Misafir Memnuniyet Anketleri, İstek Formları, İletişim Formları, Sosyal Medya
Tedarikçiler
Satın alma şartnameleri, Tedarikçi denetimleri, Performans Değerlendirme Sistemi, Toplantılar, Görüşmeler
Yerel Topluluklar
Sosyal Projeler, bilgi talepleri (gerektiğinde), faaliyet raporları, toplantılar, şikâyet sistemi
Kamu Kuruluşları
Toplantılar, bilgi talepleri (gerektiğinde), faaliyet raporu
Sektörel Gruplar
Toplantılar, Seminerler
Üniversiteler ve Akademisyenler
Stajyer Programı, konferans-toplantı katılımı, burslar
Basın
Röportajlar, lansman toplantıları, basın bültenleri